آنچلوتی : از روز اولی که به رئال آمدم صحبت از لادسیما بود ؛ این هم لادسیما / دوست ندارم امشب بخوابم

آنچلوتی : از روز اولی که به رئال آمدم صحبت از لادسیما بود ؛ این هم لادسیما / دوست ندارم امشب بخوابم

خبرگزاری بسیج: سرمربی رئال پس از قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت: در وقت اضافه به گل رسیدیم. به زدن این گل ایمان داشتیم و پس از آن همه چیز به خوبی پیش رفت

آقای متخصص بالاخره مادریدی ها را به آرزوی 12 ساله شان رساند. لادسیما با هنر او به ویترین افتخارات کهکشانی ها اضافه شد.

مصاحبه کارلو آنچلوتی را اینجا بخوانید :

لادسیما

تلاش کردیم و بدستش آوردیم. سختی و رنج زیادی کشیدیم اما معتقدم که شایسته این قهرمانی بودیم

ایمان داشتن به پیروزی

در وقت اضافه به گل رسیدیم. به زدن این گل ایمان داشتیم و پس از آن همه چیز به خوبی پیش رفت

کاسیاس

همه بازیکنان خوب بودند. کاسیاس هم هرچه در توان داشت انجام داد . بازی که تمام شد انرژی همه تمام شده بود.

جشن قهرمانی

منتظر رفتن به سیبلس هستم.دوست ندارم امشب بخوابم. این قهرمانی را به همسرم و به خانواده ام تقدیم می کنم. خیلی خوشحالم چرا که این قهرمانی با سختی بدست آمد. تمام این روزها به این بازی فکر می کردیم و اکنون بسیار راضی هستم.

مشکل ترین قسمت بازی

مساوی کردن بازی. خیلی عذاب کشیدم تا گل مساوی را زدیم. اتلتیکو خوب دفاع می کرد و به ما فضای کافی نمی داد. با همه توانمان تا حد امکان جنگیدیم تا بازی را عوض کردیم.

گل راموس به ما انرژی مضاعف داد . من مرد خوش شانسی هستم. آن 5 دقیقه می توانست بدون اتفاق خاصی تمام شود و ما بازی را ببازیم. فوتبال بازی ثانیه هاست و تا لحظه آخر باید امیدوار بود.

بین دو نیمه به بازیکنانتان چه گفتید؟

به بازیکنانم گفتم باید سریع تر بازی کنید و اینکه توپ را به کناره ها ببرید؛  چرا که ما از جناحین بیشتر از مناطق دیگر خطرساز بودیم. 

در آغوش فلورنتینو

فلورنتینو بسیار خوشحال بود.روز اولی که به رئال آمدم به من گفت که لادسیما جایش در تیم ما خالی است . امشب به او گفتم این هم لادسیما. این قهرمانی نتیجه یک تلاش جمعی بود. باشگاه ، بازیکنان بسیار خوب و موثری را جذب کرد. همه به کار هم ایمان داشتیم.

چه تفاوتی بین این قهرمانی و قهرمانی شما با میلان وجود دارد؟

همه فینال ها دشوارند.در این فصل مشکل تر هم بود. در مجموع فصل خوبی داشتیم. اولین سال من در رئال همراه بود با همکاری با مجموعه ای از بازیکنان حرفه ای و فوق العاده. مارسلو خیلی در شرایط بازی نبود اما به زمین آمد و تعیین کننده هم بازی کرد. معتقدم که همه فینال ها شبیه هم هستند.

بین فینال استانبول و این فینال ؟

جواب این سوال آسان است در آنجا باختم ولی اینجا پیروز شدم. ( می خندد)

حیف نشد که لالیگا را از دست دادید؟ الان هت ترک کرده بودید...

در این فصل دو جام مهم را بردیم. مهمترین جام باشگاهی موجود در جهان را از ان خود کردیم.فصل خوبی داشتیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم

چه صحبتی با سیمئونه داشتید ؟

بخاطر فصل خوبش به او تبریک گفتم.برای او احترام زیادی قائلم. در این بازی پیروز نشد ولی تمام فصل مبارزه کرد. اتلتیکو با شایستگی در این فینال حاضر بود.

گرت بیل

گرت بیل بازیکن بسیار مهمی برای ماست. در دو فرصت قبلی خیلی خوب کار نکرد اما در بهترین زمان ممکن تاثیر خودش را گذاشت.